EEN BESTELLING PLAATSEN FAQ
Jouw orderbevestiging wordt verzonden naar het e-mailadres dat je hebt gebruikt bij het plaatsen van jouw bestelling.
Maar als je het niet hebt ontvangen, zijn hier 3 snelle stappen:
Natuurlijk, dat kan.
In dat geval, alles wat je hoeft te doen is het plaatsen van een gewone online bestelling hier op watery.nl, waar je jouw bedrijfsnaam aan de betaling kunt toevoegen.
Na afronding van de aankoop ontvang je automatisch een orderbevestiging, die je kunt gebruiken als factuur voor jouw accounts.
Voor bestellingen boven 270€ is het echter in sommige gevallen ook mogelijk om via factuur / EAN te kopen. Lees hier meer over in onze rubriek " Kan ik betalen per factuur / EAN / bankoverschrijving?".
We staan bekend om het verlagen van de prijzen met onze standaard prijzen (onze concurrenten zijn er behoorlijk geïrriteerd over). Dan spelen we met volledig open kaarten
Dus het geven van extra hoeveelheidskortingen is helaas niet iets dat we aanbieden naast de pakketprijzen en hoeveelheidskortingen die al beschikbaar zijn op de producten zelf.
Bij een bestelling van meer dan 30 stuks van dezelfde productcategorie zullen we echter kijken naar de mogelijkheid om een speciale aanbieding te doen. Dit doen we echter niet voor bestellingen onder 30 stuks - zelfs niet 29 stuks.
Neem hier contact met ons op als je een offerte wilt voor deze grotere hoeveelheden, nemen we binnen 48 uur contact met jou op met een offerte
Achter de schermen werken we er elke dag hard aan om de winkelervaring zo gemakkelijk, beheersbaar en snel mogelijk te maken bij Watery.nl.
Maar we helpen jou graag om daar te komen met deze stap-voor-stap handleiding:
Als je nog steeds worstelt met de technologie, ben je altijd welkom om contact op te nemen met onze klantenservice en zij begeleiden jou door het proces, van de voorpagina tot het bestellen.
We zouden graag jouw bestelling met jou op de telefoon kunnen plaatsen, maar we weten niet al jouw kaartgegevens etc.
Dus helaas kunnen we dat niet aanbieden.
Je bent echter meer dan welkom om contact met ons op te nemen en we kunnen jou elektronisch helpen en jou door het hele proces begeleiden terwijl jij het op jouw computer/telefoon voltooit.
Kan dat van enige troost zijn?
Ahh, dat overkomt iedereen wel eens.
Als dat zo is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we jou kunnen helpen het zo snel mogelijk te herstellen.
Houd er rekening mee dat we de informatie alleen kunnen wijzigen voordat de bestelling is verzonden. Als je een e-mail hebt ontvangen met de titel "Jouw pakket van Watery.nl is begonnen met zwemmen", betekent dit dat jouw bestelling al is verzonden en dan kunnen we niets meer aan de bestelling wijzigen.
We kunnen er echter nog steeds voor zorgen dat de e-mail, naam of telefoonnummer wordt gecorrigeerd en dat vlog links etc. worden verzonden naar de juiste e-mail en ontvanger.
Als je per ongeluk twee identieke bestellingen hebt geplaatst, een artikel per ongeluk twee keer hebt besteld of andere wijzigingen voor jouw bestelling hebt voordat het wordt verzonden, gelieve dan onmiddellijk contact met ons op te nemen
Als wij jouw bestelling al hebben verzonden, kun je het artikel altijd retourneren. Je kunt ervoor kiezen om het item te ruilen of een volledige terugbetaling te krijgen. Wij doen wat het beste bij jou past.
Yep, we kennen de uitdaging. En we helpen jou graag om de juiste maat te krijgen bij de eerste poging!
Op alle productpagina's met maat opties vind je een knop genaamd "Maatgids".
Klik hierop en er verschijnt een slide-in met de bijbehorende maattabel. Hier kun je jouw lichaamsmetingen meten zoals lengte, rond de borst, rond de heupen en rond de taille.
Er staat een afbeelding op de pagina die ook precies laat zien waar je jouw lichaam moet meten.
Dan kun je eenvoudig de maattabel bekijken om de juiste maat te vinden gebaseerd op jouw lichaamsmetingen.
Je kunt ook al onze maat gidsen van onze vele merken hier vinden.
Bij Watery.nl, hebben we dynamische prijzen en regelmatig nieuwe aanbiedingen.
Dit betekent ook dat we helaas niet kunnen aanbieden om het verschil terug te betalen op een artikel dat een paar dagen na jouw bestelling is afgeprijsd.
Jouw prijs is geldig wanneer jouw betaling is afgerond - op dit moment heb je als klant de prijs van het product geaccepteerd
Als je het product echter tegen de betere prijs wilt en je het product hebt ontvangen, ben je van harte welkom om het artikel opnieuw terug te sturen als een normale retour (kosten 6€), of om het product tegen de nieuwe prijs online te kopen.
We zijn er echter zeker van dat de volgende keer dat je nieuwe zwemuitrusting nodig hebt, er nog een hoop op je wacht.
Wow, dat is een gedoe - het is moeilijk om het juiste product te kiezen.
Gelukkig kun je dat snel oplossen.
Het gaat allemaal om het accepteren van cookies wanneer je de website bezoekt.
Als je niet alle cookies accepteert, inclusief voorkeuren, statistieken en marketing, zullen sommige afbeeldingen niet op de website verschijnen. Daarom moeten alle velden worden geaccepteerd.
Om opnieuw te kunnen kiezen, moet je het volgende doen:
Computer
Telefoon / safari
Werkt het nog steeds niet?
We raden jou aan het op een andere telefoon of computer of in een andere browser te proberen - dan zou het moeten werken. Als alternatief werkt het ook als je jouw apparaat uitschakelt en vanaf het begin begint.
Als je gewoon geen cookies wilt accepteren, is dat ook prima, maar je kunt nog steeds winkelen bij watery.dk - neem gewoon contact op met ons, en onze lieve collega ' s in de klantenservice en dan zullen ze jou begeleiden door de producten op watery.nl zodat je nog steeds de juiste kunt kiezen.
Uw laatste zoekopdrachten
Populaire zoekopdrachten
Geen resultaten voor ''
Bel ons
85 888 4757Schrijf ons
support@watery.nlOpeningstijden
Ma-vr: 08-22 / za-zo: 10-22
Chat met ons
In de rechterhoek
Zoeken Zoeken doorheen